'anne Komt Naar je Toe' in Blankenberge én op tv!

zondag 14 augustus 2011

Maandag is er opnieuw een editie van 'anne komt naar je toe' in Blankenberge. Met z'n 6.000 toeschouwers werd twee weken geleden in de jachthaven een stevig muziekfeestje neergezet. Omdat iedereen moet kunnen meegenieten van z'n feest zal anne speciaal voor de laatste editie in Blankenberge een televisiecaptatie toevoegen. Presentatoren Gene Thomas en Dean krijgen de versterking van Jeroen die in de backstage de artiesten aan de tand zal voelen.

'Het is wel spannend, we zijn het zo gewoon om door Vlaanderen te trekken met onze karavaan, en nu komt dit ook nog eens op het scherm. Dit is wat de Vlaamse muziek écht nodig heeft', aldus anne gezicht Gene Thomas. 'Als er zesduizend man staat mee te brullen met de Romeo’s en iedereen staat te genieten van de klassiekers van Jo Vally, dan kan je dat niet negeren. Het was dan ook geen moeilijke beslissing om hier een televisieprogramma van te maken', aldus Krijn Jonckheere, Station Manager anne.

Maandag ontvangen we Sha-Na, Yannick Bovy, Jeronimo, Dean, Gene Thomas, De Romeo’s, Belle Perez en Sylver voor een spetterend miniconcert. Het programma zal op anne te bekijken zijn in twee delen, deel 1 zie je op woensdag 24 augustus om 20.00 en deel 2 op vrijdag 26 augustus om 20.00 uur.

Wie de opname wil bijwonen is maandag 15 augustus welkom in Blankenberge aan de jachthaven vanaf 20.00 uur. Uiteraard is het bijwonen van de opnames helemaal gratis en is er nadien ook tijd voor een signeersessie met de artiesten.

anne

'Even Tot Hier' (BNNVARA)

Niels van der Laan en Jeroen Woe proberen in één week een muzikale voorstelling over die week te maken. Met de muzikale gast, het liedje van één minuut, scherpe grappen en rake observaties.

'Even Tot Hier', om 21.25 uur op NPO 1.