Bart Kaell zaterdag in 'anne Unplugged'

vrijdag 29 april 2011

Zaterdag is Gene Thomas weer gul met anne-zendtijd en deze week geeft hij een half uur cadeau aan Bart Kaëll. Een naam die je misschien niet meteen zou verwachten in een akoestisch concert. Toen Bart te horen kreeg dat hij deze 'anne unplugged' mocht doen greep hij die kans met z'n beide handen. Alle hits van vroeger en nu zijn herwerkt en de muzikanten grijpen terug naar akoestische instrumenten.

Van 'De Marie]Louise', 'Zeil je voor het eerst' en 'La Mamadora' tot enkele mooie luisterliedjes. Deze uitzending van 'anne unplugged' is een bloemlezing van de carrière van deze populaire jongen. De sfeer in Café Local in Antwerpen werd meteen gezet.

Tijdens een afsluitende babbel heeft Gene ook nog enkele vragen voor Bart. We onthouden vooral dat hij dit akoestisch concert zalig vond om te doen, en dat hij toch wel een beetje heimwee heeft naar de tijd van het presenteren. Speciaal daarom praat hij in deze aflevering ook alle liedjes zelf aan elkaar.

'anne unplugged' met Bart Kaëll, zaterdag 30 april om 21.00 bij anne.

logo NPO 3 logo

Het leven van Jelmer (21) wordt geportretteerd. Hij raakte onder invloed van xtc oververhit op het Amsterdam Dance Event. Samen met familie en vrienden blikken we terug op zijn bijzondere leven.

'Van de Wereld', om 21.20 uur bij BNNVARA op NPO 3.