Bordeaux - KAA Gent live op Q2

woensdag 29 augustus 2018

Donderdag 30 augustus staat KAA Gent opnieuw oog in oog met Bordeaux in de terugwedstrijd in de Play-Offs van de UEFA Europa League. In de heenwedstrijd van het toernooi bleef het bij een 0-0 gelijkspel in de Ghelamco Arena.

Kan de ploeg van Yves Vanderhaeghe zich plaatsen voor de groepsfase van de UEFA Europa League? De Buffalo’s staan voor een moeilijke, maar niet onmogelijke opdracht tegen Bordeaux. De wedstrijd is vanaf 20.25 uur live te volgen bij Q2, op Q2.be en via de Q-app.

KAA Gent-supporter Herman Brusselmans in de studio bij Maarten Breckx
Dirk Deferme en Tom Soetaers zorgen voor het commentaar tijdens de wedstrijd. Maarten Breckx krijgt in de studio gezelschap van Jan Boskamp, ex-trainer van KAA Gent, en KAA Gent-supporter Herman Brusselmans voor een voor- en nabeschouwing van de match. Daarnaast is er ook een samenvatting van de hoogtepunten van de wedstrijd tussen Brøndby en KRC Genk.

Europa League: Bordeaux - KAA Gent, donderdag 30 augustus om 20.35 uur op Q2.

logo NPO 3 logo

Het leven van Jelmer (21) wordt geportretteerd. Hij raakte onder invloed van xtc oververhit op het Amsterdam Dance Event. Samen met familie en vrienden blikken we terug op zijn bijzondere leven.

'Van de Wereld', om 21.20 uur bij BNNVARA op NPO 3.