BRICO Cross Meulebeke zaterdag live bij VTM

vrijdag 6 oktober 2017

Met 332.000 kijkers en maar liefst 35,7% marktaandeel op de zenderdoelgroep (VVA 18-54) en 44,6% marktaandeel op de mannelijke doelgroep (Mannen 15+) heeft de eerste veldrit van de Brico Cross vorige maand zijn start niet gemist.

Zaterdag 7 oktober is het sport- en recreatiedomein Ter Borcht in het West-Vlaamse Meulebeke het strijdtoneel voor de tweede wedstrijd: de Berencross. De Berencross, zowel van de mannen als de vrouwen, is rechtstreeks en integraal te volgen bij VTM, op vtmnieuws.be en via de VTM NIEUWS-app.

Dé te kloppen man bij de mannen is Mathieu van der Poel. De Nederlander won tot nu toe al zijn wedstrijden van het nieuwe veldritseizoen. Zijn aartsrivaal Wout Van Aert kende een mindere seizoensstart. Er liggen ook enkele sterke outsiders op de loer, zoals Laurens Sweeck, om mee te strijden voor de hoogste podiumplek. Bij de vrouwen rijdt Jolien Verschueren haar eerste cross van het seizoen nadat ze vorige maand een sleutelbeenbreuk opliep. Ook wereldkampioene Sanne Cant, Sophie De Boer en Ellen Van Loy verschijnen aan de start.

Merijn Casteleyn en Geert Wellens brengen live verslag uit. Tom Coninx doet de voor- en nabeschouwing samen met Bart Wellens. Jan Suykens neemt interviews af aan start en finish.

'BRICO Cross: Meulebeke', zaterdag 7 oktober om 13.35 uur live bij VTM, vtmnieuws.be en via de VTM-app.

'De Verraders' (RTL 4)

Met de finale in zicht, groeit het onderlinge wantrouwen. Zelfs de Verraders bekijken elkaar met argusogen. Een van de Getrouwen probeert de groep voorzichtig mee te krijgen, maar belandt zelf in een zee van verdenkingen. In een kasteel waar paranoia hoogtij viert, is strategie de sleutel.

'De Verraders', om 20.00 uur op RTL 4.