'Buren': week 43 - PREVIEW

zondag 21 oktober 2018

De dagelijkse bezoekjes aan onze Australische tegenvoeters in 'Buren' behoren al jaar en dag tot de vaste gewoontes van heel wat Vlaamse fans. De gebeurtenissen in de levens van Toadie, Karl, Susan en de anderen blijven een vaste afspraak. Wekelijks geven we je graag een preview van de aankomende gebeurtenissen.

Deze week in 'Buren':

Maandag 22 oktober - aflevering 7670
Paige kan zichzelf wel voor het hoofd slaan wanneer ze beseft dat ze Mark recht in de armen van Elly heeft gedreven. De optimistische stemming rond de behandeling van Terese smelt als sneeuw voor de zon wanneer er een vlammend krantenartikel verschijnt over de terugkeer van Nick. Zijn de beschuldigingen onterecht of heeft hij echt een verborgen agenda? De snode plannen van Karl brengen Toadie en Sonya dichter bij elkaar.

Dinsdag 23 oktober- aflevering 7671
Gary wil absoluut het mysterieuze dossier van Nick in handen krijgen en vindt een bondgenoot in Amy. Zij lokt Nick mee naar haar appartement in de hoop hem te kunnen afleiden en zo het dossier te pakken te krijgen. Maar dat loopt niet helemaal volgens plan. Ondertussen probeert Gary zijn relatie met Terese te redden, maar ook dat loopt fout. En Paige en Steph worden door omstandigheden verplicht de confrontatie met elkaar aan te gaan.

Woensdag 24 oktober - aflevering 7672
Steph en Paige zitten nog steeds samen vast in de lift. Komt het tot een conflict, of kunnen ze hun geschillen uitpraten? Amy gaat nogmaals de confrontatie aan met Nick en krijgt een ander beeld van hem te zien. Maar kan ze hem wel geloven? Door de misser van Gary staat de carrière van Terese op het spel, en opnieuw zoekt ze steun bij Paul. Ben en Yasvi sluiten eindelijk vriendschap. Of is er meer aan de hand? En Mishti vertelt Leo de pijnlijke waarheid over haar verleden.

Donderdag 25 oktober - aflevering 7673
Aaron, Mark en Tyler zijn blij dat de begrafenis van Russell achter de rug is en dat ze weer thuis zijn, maar een doos vol oude spullen van hun vader zaait opnieuw verdeeldheid onder de broers. En dan heeft Sheila hen nog niet op de hoogte gebracht van het geheim dat Fay haar heeft toevertrouwd. Kan ze zich bedwingen of bezwijkt ze onder de druk? En de vermeende relatie van Ben en Yashvi doet heel wat stof opwaaien.

Vrijdag 26 oktober - aflevering 7674
Fay vertelt haar zonen eindelijk de waarheid over haar affaire en de gevolgen ervan. Voor een van de broers is dat een enorme schok die hij moeilijk kan verwerken, ondanks de steun van familie en vrienden. Dipi vermoedt dat er in het verleden iets is gebeurd tussen Shane en Mishti en vreest meteen het ergste. Op aanraden van Susan gaat ze de confrontatie aan met haar echtgenoot. Kan hij haar geruststellen?

'Buren', van maandag tot vrijdag om 17.40 uur op Eén.

Neighbours

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.