De B&B van Sandra en Kersten woensdag in 'Met Vier in Bed'

dinsdag 3 juli 2018

De derde halte van deze Spaanse week ligt in de provincie Murcia. Op een halfuurtje rijden van de kust in het dorpje Torre Pacheco prijkt Finca Tres Molinos, de gloednieuwe B&B van Sandra en Kersten.

De gemeenschappelijke liefde voor de golfsport bracht het koppel 12 jaar geleden samen. Ze kochten eerst een appartement in een golfresort, maar droomden van een eigen gastenverblijf. Twee jaar geleden kochten ze een pand en maakten ze er 6 gastenkamers in. De stijl is modern en strak, met toch enkele authentieke elementen zoals typisch Spaanse mozaïekvloeren. Hun passie, de golfsport, hoefden ze niet op te geven, want hun B&B ligt vlakbij een groot golfterrein. Ook de zoon van Sandra verhuisde mee naar Spanje en draagt zijn steentje bij in het reilen en zeilen van de B&B.

'Met Vier in Bed', woensdag 4 juli om 21.05 uur op VTM.

metvierinbed

logo NPO 3 logo

Het leven van Jelmer (21) wordt geportretteerd. Hij raakte onder invloed van xtc oververhit op het Amsterdam Dance Event. Samen met familie en vrienden blikken we terug op zijn bijzondere leven.

'Van de Wereld', om 21.20 uur bij BNNVARA op NPO 3.