De highlights van Play Sports

donderdag 8 november 2018

Een overvloed aan mooie voetbalaffiches deze week en beginnen doen we al op donderdag met de Europa League. Onder andere de wedstrijd tussen Standard en Krasnodar, maar ook de sleutelmomenten uit de andere wedstrijden komen uitgebreid aan bod in 'Sports Late Night'.

Ook tijdens het weekend staan er tal van topwedstrijden op het menu. Onder meer de topper tussen Juventus en AC Milan, maar het is vooral uitkijken naar de enige echte Manchester Derby. Kleurt Manchester blauw of rood? Dat ontdek je zondag!

Er wordt dit weekend echter niet alleen gevoetbald aan de andere kant van het kanaal, het is ook tijd voor de ATP Finals in Londen. Wie kroont zich tot beste tennisser van het moment?

Op vrijdag is het weer tijd voor een nieuwe aflevering van 'Belga Sport', waarin deze week het verhaal van Tia Hellebaut aan bod komt.

Met de Telenet Superprestige in Gavere worden de veldritfans op hun wenken bediend. Benieuwd of er iemand een einde kan maken aan de suprematie van Mathieu van der Poel.

Ook liefhebbers van autosport hebben geen reden tot klagen want dit weekend is er de GP van Brazilië. De wereldtitel mag dan al beslist zijn, de GP van Brazilië blijft een garantie op spektakel!

Met de Nedbank Golf Challenge en de Mayakoba Golf Classic mogen ook golfliefhebbers zich opmaken voor een week vol spannende duels.

Voor meer info: ga naar playsports.be.

MAX is er elke dag! logo MAX logo

Kasteel Vosbergen bestaat 400 jaar en dat wordt de hele zomer gevierd. Vandaag staat de heropening van de oprijlaan op het programma. Jeanne vraagt zich af of haar 93-jarige moeder wel in de koets kan klimmen. Ook op landgoed Maarsbergen gaat het niet van een leien dakje en moet de 22-jarige Willem een moeilijke beslissing nemen. Over daken gesproken: de hoge dakrand van landgoed Wickenburgh krijgt een nieuw likje verf van Otto. Op het keurige, normaal zo rustieke landgoed Oolde staat een hippiefestival op het punt te beginnen.

'Liefde voor het Landgoed', om 21.30 uur bij Omroep MAX op NPO 1.