De highlights van Q2

vrijdag 17 augustus 2018

Sean Dhondt brengt op zaterdag 18 augustus vanaf 22.45 uur live verslag uit vanop de festivalweide van Pukkelpop in 'At The Festivals'.

Later die week, op dinsdag 21 augustus (vanaf 23.00 uur) en donderdag 23 augustus (vanaf 23.10 uur), blikt Sean in een tweedelige special terug op Pukkelpop met een uitgebreid sfeerverslag van alle muzikale hoogtepunten en kippenvelmomenten.

Op woensdag 22 augustus staat om 20.30 uur de heenwedstrijd in de play-offs van de UEFA Champions League op het programma. De ploegen die het hierin tegen elkaar zullen opnemen, worden later bekend gemaakt.

Q2 brengt op zondag 19 augustus om 19.10 uur de laatste voorronde van 'Britain's Got Talent' voor de finale, waarin de laatste acht talenten hun act tonen aan juryleden Simon Cowell, Amanda Holden, Alesha Dixon en David Walliams en iedereen ervan proberen te overtuigen dat zij een plaats in de finale verdienen.

Op vrijdag 24 augustus is er om 20.35 uur de tv-première van de komedie 'Good Kids', waarin vier ijverige studenten na hun diploma-uitreiking beseffen dat ze iets gemist hebben tijdens hun studentenjaren door altijd de beste van de klas te willen zijn. De vier besluiten de verloren tijd in te halen. In de film zijn de hoofdrollen weggelegd voor de jonge acteurs Zoey Deutch, Mateo Arias, Israel Broussard en Nicholas Braun.

'2Doc: Eddy's Oorlog' (BNNVARA)

Vier seizoenen lang reist Eddy van Wessel langs de Oekraďense frontlinies. Nu hij zich als Nederlands meest bekroonde oorlogsfotograaf al drie decennia op de frontlijn bevindt, wil hij nog altijd de ultieme foto maken, het beeld dat het hele conflict samenvat en dat alle worstelingen, trauma’s en tegenslagen die hij heeft moeten doorstaan de moeite waard maakt.

'2Doc: Eddy's oorlog', om 22.20 uur bij BNNVARA op NPO 2.