De highlights van Q2

vrijdag 31 augustus 2018

Een nieuwe lichting talenten staat te popelen om juryleden Simon Cowell, Mel B, Heidi Klum en Howie Mandel te overtuigen van hun talent in het 13e seizoen van 'America's Got Talent'.

Wie wordt de opvolger van buikspreekster Darci Lynne Farmer? De zoektocht is vanaf zondag 2 september elke week te volgen bij Q2 om 19.10 uur.

Het begin van het einde voor de Amerikaanse komische serie 'The Middle', want op maandag 3 september begint de sitcom aan zijn ‘farewell season’. Het negende en laatste seizoen is elke week om 19.15 uur te zien bij Q2.

Op vrijdag 7 september kunnen kijkers om 22.30 uur afstemmen op Q2 voor de tv-première van de Amerikaanse horrorfilm 'The Exorcism of Molly Hartley'. Daarna kan iedereen om 00.25 uur nog eens nagenieten van het Sunset Concert op het Q-Beach House van Regi & Lost Frequencies.

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.