Dinsdag in 'Huizenjagers': Anna, Robrecht en Gratia

maandag 27 augustus 2018

Anna, Robrecht en Gratia zijn al een tijdje op zoek naar een rustig gelegen huis met twee aparte wooneenheden. Hun budget? 620.000 euro.

Als gevolg van haar ziekte heeft Gratia besloten om samen te gaan wonen met haar zoon en schoondochter. Aangezien Robrecht en Anna samen een IT-bedrijf runnen, is een kantoorruimte een absolute must. De huizenjagers nemen hen mee naar een gerenoveerde 19e eeuwse hoeve, een tweewoonst uit de jaren 80 in typische fermettestijl en een ruime villa uit 1975. Benieuwd of één van deze woningen zal leiden tot een bod.

'Huizenjagers', dinsdag 28 augustus om 19.45 uur op VIER.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.