Q2 zendt voor de eerste keer de Beker van België uit

woensdag 26 september 2018

De voetballiefhebber kan vanaf 27 september voor de eerste keer afstemmen op Q2 voor de Croky Cup, ook wel bekend als de Beker van België. De kleinere clubs krijgen de kans om het op te nemen tegen de grotere namen in het Belgisch voetbal, dankzij het knock-outsysteem kan dit voor onverwachte uitslagen zorgen.

De bekerwinnaar verzekert een rechtstreeks ticket voor de groepsfase van de Europa League. Wie pakt de kortste weg naar Europees voetbal?
Croky Cup
BRUSSELSE BEKERDERBY: RSC ANDERLECHT EN UNION SAINT-GILLOISE
Anderlecht ontvangt Union Saint-Gilloise in het Constant Vanden Stockstadion. Union slaagde er meer dan een eeuw geleden in de Beker van België tweemaal te winnen. Anderlecht daarentegen heeft de Beker van België negen keer mee naar huis mogen nemen, al dateert de laatste bekerwinst wel van tien jaar geleden. Laat het Anderlecht van Marc Coucke zich verrassen door de kleine Brusselse broer in deze derby? De wedstrijd is donderdag 27 september live te volgen om 20.25 bij Q2, op Q2.be en via de Q-app vanaf 20.25.
Het wedstrijdcommentaar is van Peter Morren en Gilles De Bilde.
CROKY CUP
1/16 FINALE
ANDERLECHT - UNION
DONDERDAG 27 SEPTEMBER 2018 OM 20.25
LIVE BIJ Q2, OP Q2.BE EN VIA DE Q-APP

Brusselse bekerderby: RSC Anderlecht en Union Saint-Gilloise

De wedstrijd is donderdag 27 september live te volgen om 20.25 uur bij Q2, op Q2.be en via de Q-app.

'Even Tot Hier' (BNNVARA)

Niels van der Laan en Jeroen Woe proberen in één week een muzikale voorstelling over die week te maken. Met de muzikale gast, het liedje van één minuut, scherpe grappen en rake observaties.

'Even Tot Hier', om 21.25 uur op NPO 1.