Q2 zendt vrijdag het Q-Sunset Concert van Milow uit

donderdag 2 augustus 2018

Duizenden mensen hebben op woensdag 25 juli op het strand van Oostende kunnen genieten van het Sunset Concert van Milow in het Q-Beach House. Wie er niet bij kon zijn of het optreden van Milow nog eens wil herbeleven, kan morgen, vrijdag 3 augustus, om 23.55 uur afstemmen op Q2 waar het Sunset Concert opnieuw zal worden uitgezonden.

Na Niels Destadsbader was Milow de tweede artiest die een Sunset Concert gaf in het Q-Beach House in Oostende. Onder de bloedhete zon bracht hij er heel wat van zijn bekendste nummers: 'Summer Days', 'You Don’t Know', 'Howling at the Moon', 'Don’t Turn Around', 'You And Me' en ook zijn succesvolle cover 'Ayo Technology' mocht niet ontbreken.

Nog de hele maand augustus zendt Qmusic live uit vanuit het Q-Beach House in Oostende. De Qmusic-dj’s zorgen voor de nodige sfeer en een flinke dosis muziek met een zomerse playlist. Daarnaast staat er ook heel wat livemuziek op het programma. Zo komen Jasper Steverlinck, Wulf, Kenn Colt, Hooverphonic, Kate Ryan en Emma Bale nog langs en worden de mensen getrakteerd op nog twee nieuwe Sunset Concerten (op 20 en 28 augustus). De artiesten van deze Sunset Concerten worden binnenkort bekend gemaakt via de kanalen van Q.

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.