Strijd om laatste Europees ticket op Play Sports

donderdag 24 mei 2018

Zaterdag strijden KRC Genk en Zulte Waregem om het laatste Europese ticket. De mannen van Francky Dury wonnen in 2014 voor het laatst in Limburg. Wie mag als laatste ons land vertegenwoordigen in Europa?

Het circus van de Formule 1 trekt dit weekend naar Frankrijk voor de zesde Grote Prijs van het seizoen. Op het parcours in Monaco worden zaterdag de kwalificaties gereden, zondag wordt er gereden voor WK-punten. Wie start vanop de poleposition en wie pakt zondag de volle buit?

In de EuroMillions Basketball League staan de eerste wedstrijden in de Play-Offs op de agenda, Okapi Aalstar ontvangt daarin Bergen. De Henegouwers verloren de laatste twee onderlinge duels en zijn uit op revanche. Wie behaalt zaterdag de overwinning?

Tot slot is er ook nog de BMW PGA Championship en de Fort Worth Invitational golf. Wie heeft in Texas en Surrey het minst aantal slagen nodig?

Kijk voor meer info op playsports.be.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.