'Sturm Der Liebe': week 42 - PREVIEW

zondag 14 oktober 2018

'Sturm der Liebe' is al enkele jaren het best bekeken programma op Vitaya. De soap wordt al sinds 2005 uitgezonden en blijft onverminderd populair. Bij TVvisie presenteren we je wekelijks ook de inhouden van deze Duitse kijkcijfertopper.

Deze week in 'Sturm der Liebe':

Maandag 15 oktober 2018 - aflevering 2646
Clara is enthousiast wanneer ze verneemt dat Werner probeert om de Fashion Awards voor jonge designers in het Fürstenhof te laten doorgaan. Beatrice kan het niet verkroppen dat ze door Werner niet mee betrokken wordt in het zakelijke aspect van het Fürstenhof. Michael organiseert een boekvoorstelling voor Natascha in het hotel.

Dinsdag 16 oktober 2018 - aflevering 2647
Fabien weet van de affaire van Natascha en Nils. Adrian wil zijn gevoelens voor Clara niet vrijgeven. Beatrice probeert nog steeds het hart van Friedrich te veroveren. Gerti krijgt goed nieuws van haar advocaat.

Woensdag 17 oktober 2018 - aflevering 2648
De affaire tussen Nils en Natascha komt aan het licht. Charlotte en Michael zijn gekwetst en nemen wraak. Clara neemt deel aan de modewedstrijd voor jonge ontwerpers in het Fürstenhof. Adrian probeert zijn huwelijk nieuw leven in te blazen, maar kan aan niemand anders denken dan Clara. Gerti wil André als kok voor haar hotel dat ze geërfd heeft.

Donderdag 18 oktober 2018 - aflevering 2649
Werner vindt Charlotte bewusteloos in een ravijn. Desirée wil niet geloven dat Adrian van haar weg wil gaan. Natascha verblijft in de logeerkamer van het Fürstenhof nadat Michael haar uit hun huis heeft gegooid. Clara verliest haar verlovingsring.

Vrijdag 19 oktober 2018 - aflevering 2650
Friedrich bedankt Werner omdat hij Charlotte heeft gered. William vraagt aan Adrian om zijn getuige te zijn. Clara slaagt er niet in de waarheid aan haar moeder te vertellen. Oskar en Tina krijgen goed nieuws te horen.

'Sturm der Liebe', van maandag tot vrijdag omstreeks 17.45 uur op Vitaya.

Bekijk de inhouden van vroeger en nu in onze soap-rubiek!

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.