Twee tv-premières op Q2

vrijdag 3 augustus 2018

In de laatste dubbelaflevering van 'The Last Kingdom', op maandag 6 augustus om 20.35 uur, stijgt de spanning ten top. Uhtred en zijn mannen maken zich klaar om Winchester te veroveren.

Broeder tegen broeder, vriend tegen vriend, iedereen wordt eraan herinnerd dat geen enkel koninkrijk gebouwd wordt zonder opoffering en geen koning regeert zonder bloed aan zijn handen.

Op zaterdag 4 augustus is er om 22.35 uur de tv-première van 'Chinese Zodiak' van Jackie Chan, die eveneens de hoofdrol van geheim agent Asian Hawk speelt. Het is de laatste film die Chan regisseerde. In de film moet geheim agent Asian Hawk de twaalf bronzen dierenriemhoofden opsporen om de wereld te redden van de ondergang.

Q2 brengt op vrijdag 10 augustus om 20.35 uur de tv-première van 'Scouts Guide to the Zombie Apocalypse'. Wanneer in de film een rustige stad wordt geteisterd door een zombie-invasie, moeten drie scouts hun krachten bundelen om ’s werelds meest onwaarschijnlijke groep helden te worden.

logo NPO 3 logo

Het leven van Jelmer (21) wordt geportretteerd. Hij raakte onder invloed van xtc oververhit op het Amsterdam Dance Event. Samen met familie en vrienden blikken we terug op zijn bijzondere leven.

'Van de Wereld', om 21.20 uur bij BNNVARA op NPO 3.