Veel muziek volgende week op Q2

vrijdag 20 juli 2018

Sean Dhondt brengt op zaterdag 21 juli (vanaf 22.45 uur) en zondag 22 juli (vanaf 22.35 uur) live verslag uit vanop Tomorrowland in 'At the Festivals'.

Later die week, op dinsdag 24 juli (vanaf 22.40 uur) en donderdag 26 juli (vanaf 22.35 uur), blikt Sean in een tweedelige special terug op het festival met een uitgebreid sfeerverslag van alle muzikale hoogtepunten en kippenvelmomenten.

Op vrijdag 27 juli zendt Q2 om 00.10 uur het Q-Sunset Concert van Niels Destadsbader aan het Q-Beach House van Qmusic op televisie uit. Niels was vrijdag 13 juli de eerste van een reeks straffe artiesten die optreedt aan het Q-Beach House in Oostende. Hij brengt er enkele van zijn grootste hits, waaronder ook een paar songs uit het VTM-programma 'Liefde voor Muziek'.

Op zondag 22 juli staat om 19.10 uur de eerste liveshow van 'Britain's Got Talent' op het programma. De eerste acht talenten tonen hun act en proberen de kijkers en juryleden Simon Cowell, Amanda Holden, Alesha Dixon en David Walliams ervan te overtuigen dat zij een plaats in de finale verdienen.

Op vrijdag 27 juli is er om 20.35 uur de tv-première van de komedie 'Paul Blart: Mall Cop 2' met Kevin James in de hoofdrol als veiligheidsagent Paul Blart. In de film mag Paul na zes jaar eindelijk op vakantie. Hij vertrekt met zijn dochter Maya naar Las Vegas, maar wanneer hij daar een criminele bende op het spoor komt, roept de plicht en moet hij op zijn eigen manier de boeven stoppen.

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.