Vitaya programmeert alternatief voor WK

vrijdag 15 juni 2018

Vitaya maakt zich klaar voor het WK onder het motto: 'No Balls, Just Men: We hebben geen voetbal nodig om echt mannen te zien!'.

Vitaya brengt vanaf 13 juni romantische films met knappe mannen in de hoofdrol op het scherm en ook deze week staan er twee films op het programma.

Op woensdag 20 juni brengt Vitaya om 20.40 uur de Nederlandse film 'Verliefd op Ibiza' met Jan Kooijman in de hoofdrol. Ibiza is het partyeiland bij uitstek en iedereen komt met een andere reden naar het eiland. Maar alle verhalen komen onverwachts samen wanneer DJ Armin van Buuren komt draaien op het eiland.

Op donderdag 21 juni is Will Smith om 20.40 uur te zien in het drama 'Seven Pounds' waarin hij de rol van Ben Thomas vertolkt. Om zijn verleden achter zich te laten, besluit Ben onbekende mensen een handje te helpen om zo hun levens drastisch te veranderen. Eén daarvan is Emily Posa, een aantrekkelijke vrouw die kampt met een hartkwaal en een belastingschuld. Terwijl Ben haar helpt met grote en kleine klusjes, ontdooit zijn eigen kille hart.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.