Volgende week op Vitaya

vrijdag 2 november 2018

Op zaterdag 3 november brengt Vitaya om 20.35 uur de romantische film 'Chocolat' met Juliette Binoche als Vianne en Johnny Depp als Roux.

Vianne en haar dochtertje doen een charmant chocoladewinkeltje open in een conservatief Frans dorpje. Hun aanwezigheid gaat niet onopgemerkt voorbij en zeker niet wanneer Vianne Roux en zijn bende ontmoet.

Op dinsdag 6 november trekken Sieg, Ozanne en Guillemine in de tweede aflevering van 'Een Frisse Start met vtwonen' naar Antwerpen om het jonge en ambitieuze koppel Katrien en Lukas te helpen met hun verhuis. Het koppel hecht veel belang aan een huiselijk gevoel, maar weten niet hoe ze hun nieuwe woonst zo moeten inrichten. Daarom rekenen ze voor de decoratie volledig op de vtwonen-stylisten.

Vitaya Movie Moments brengt op woensdag 7 november om 20.35 uur de romantische komedie 'Did You Hear About the Morgans?' met Hugh Grant en Sarah Jessica Parker. Paul en Meryl Morgan staan op het punt om te scheiden als ze plots getuigen worden van een moord. Ze worden het nieuwe doelwit van de moordenaar en moeten onderduiken in een klein dorpje in Wyoming.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.