Barrie Stevens en Antoinette de Jong op 'De Perstribune' van MAX

zaterdag 22 september 2018

Komende zondag 23 september, vanaf 12.00 uur, zijn choreograaf en acteur Barrie Stevens en schaatsster Antoinette de Jong te gast in het media- en sportprogramma 'De Perstribune' van MAX op NPO Radio 1.

Barrie Stevens, te gast in het eerste uur van 'De Perstribune', staat weer in de schijnwerpers. Stevens is op tv een graag geziene gast om bijvoorbeeld het Amerikaanse tv-succes van Glennis Grace te duiden én is momenteel te zien in de tv-hit 'Beter Laat Dan Nooit'. Eeuwige roem vergaarde, de van oorsprong Britse Stevens, met zijn werk als jurylid bij de 'Soundmixshow' (met zijn gevleugelde uitspraak 'vooral doorgaan') en als acteur in onder meer 'Tita Tovenaar'.

Antoinette de Jong, te gast in het tweede uur van 'De Perstribune', stond deze week voor het eerst weer op het ijs. Dat betekent dat – na een lange, hete zomer – het schaatsseizoen weer voorzichtig begint. Bij de laatste Winterspelen pakte De Jong twee medailles: zilver op de achtervolging en brons op de 3000 meter. Daarnaast werd ze Nederlands kampioen op de drie en vijf kilometer. Dit seizoen maakte De Jong de overstap naar de ploeg van Jac Orie en Sven Kramer.

In 'De Perstribune' werpt Ron Vergouwen een blik op de mediaontwikkelingen uit heden en verleden. En er is aandacht voor de Eredivisiewedstrijd Feyenoord – FC Utrecht.

'De Perstribune' wordt zondag gepresenteerd door Margreet Reijntjes en Carrie ten Napel.

'De Perstribune', elke zondag van 12.00 tot 14.00 uur bij MAX op NPO Radio 1.

'Bed & Breakfast' (foto: © Omroep MAX 2020)

In Noord-Brabant zijn we te gast bij Joys en Marco. Zij hebben een voorliefde voor het kroeg- én rock-'n-rollleven. Dit zie je dan ook duidelijk terug in hun B&B-kamers. Daarna is het de beurt aan Karin en Ralf om de gasten te ontvangen. Ook zij wonen in Noord-Brabant, maar dan wat meer landelijk. Yvonne en Hein mogen als laatste de deelnemers verwelkomen in hun bed & breakfast in Gelderland.

'Bed & Breakfast', om 20.35 uur bij Omroep MAX op NPO 1.