'De Perstribune' geeft luisteraar kijkje achter schermen op Open Studio Dagen

zaterdag 9 september 2017

Het NPO Radio 1-programma 'De Perstribune' van MAX zendt komende zondag live, met publiek, uit vanaf de Open Studio Dagen in Hilversum. Te gast zijn onder meer Erik van der Hoff, Sandra Ysbrandy, Mounir Toub en Nico-Jan Hoogma.

In het eerste uur van 'De Perstribune', tussen 12.00 en 13.00 uur, is tv-producent en presentator Erik van der Hoff te gast. Van der Hoff timmert aan de weg met zijn mediabedrijf Blazhoffski. In het verleden was hij onder meer actief als zanger Roberto Jacketti. Ook aanwezig in de MAX-studio zijn de televisiekoks Sandra Ysbrandy en Mounir Toub. Zij begonnen deze week met het nieuwe dagelijkse kookprogramma 'Kook mee met MAX'.

In het tweede uur van 'De Perstribune' tussen 13.00 en 14.00 uur schuift Nico-Jan Hoogma aan. Hoogma is tegenwoordig directeur van Heracles Almelo. Als voetballer speelde hij onder meer in de Bundesliga, bij Hamburger SV.

'Vliegende Keep' Jules van der Wardt is zondag bij shorttracker Sjinkie Knegt. En mediadeskundige Ron Vergouwen keek afgelopen week vooral naar de nieuwe tv-programma's van RTL.

'De Perstribune', live vanaf de Open Studio Dagen in Hilversum, wordt zondag gepresenteerd door Margreet Reijntjes.

'De Perstribune', zondag 10 september tussen 12.00 en 14.00 uur op NPO Radio 1.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.