Eerste Pinksterdag Rolling Stones Dag bij Radio Veronica

zaterdag 23 mei 2015

Zondag 24 mei is het Rolling Stones Dag bij Radio Veronica, waarmee de legendarische Britse band wordt geëerd die sinds 1963 al aan de absolute wereldtop staat.

Mick Jagger, Keith Richards, Charlie Watts en Ron Wood staan decenia garant voor monsterhits als 'Angie', '(I Can’t Get No) Satisfaction', 'Paint It Black', 'Brown Sugar'. Gedurende de dag komen deze hits en meer voorbij tussen 08.00 en 16.00 uur bij Radio Veronica. Als afsluiter presenteert Rick van Velthuysen van 16.00 tot 19.00 uur The Rolling Stones Top 40, die is samengesteld door de Stichting Nederlandse Top 40.

Behalve de verwennerij voor de oren maken luisteraars bovendien kans op een unieke 2-persoons reis naar Amerika met tickets voor het spectaculaire Rolling Stones Concert in Detroit op 8 juli 2015.

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.