Frits Barend, Gijs Wanders en Frits Sissing bij MAX op NPO Radio 5

vrijdag 16 juni 2017

Vanaf zaterdag 17 tot en met vrijdag 23 juni ontvangen de MAX-programma's op NPO Radio 5 weer bijzondere gasten met een boeiend verhaal. Onder anderen Frits Barend, Gijs Wanders en Frits Sissing zijn te gast.

In 'Wekker-Wakker-Weekend!' alles over een bijzonder evenement op het TT-circuit in Assen. Daar gaan geen motoren over het asfalt maar hardlopers.

'Wekker-Wakker!' ontvangt deze week onder anderen Marianne Janssen en Mady Klerks-van Goozen in de studio. Zij komen praten over het boek De soep ruikt naar hond.

Tineke de Nooij nodigt in 'TinekeShow' Frits Barend uit. Hij schreef samen met zijn vrouw het boek Matzes en Mie. Daarin beschrijft het duo de indrukwekkende geschiedenis van hun familie.

Journalist en schrijver Gijs Wanders vertelt bij 'Tijd voor MAX Radio' over de nieuwe MAX-televisieserie Mijn Missie. Daarin portretteert hij een aantal bijzondere oud-militairen en hun verhaal over de missie waar ze aan deelnamen.

Ook presentator Frits Sissing is te gast bij 'Tijd voor MAX Radio'. Hij vertelt alles over de bijzondere reis die hij met zijn dochter naar de Dominicaanse Republiek maakte voor de organisatie Wereldouders.

logo NPO 3 logo

Het leven van Jelmer (21) wordt geportretteerd. Hij raakte onder invloed van xtc oververhit op het Amsterdam Dance Event. Samen met familie en vrienden blikken we terug op zijn bijzondere leven.

'Van de Wereld', om 21.20 uur bij BNNVARA op NPO 3.