Nieuwe afleveringen 'Medium' bij Net5

zaterdag 1 januari 2011

Vanaf 2 januari vinden de meest bizarre en onverklaarbare gebeurtenissen op de zondagavond van Net5 plaats. In een gloednieuw en tevens slotseizoen van 'Medium' komt Allison DuBois (Emmy Award-winnares Patricia Arquette) voor de een na de andere uitdaging te staan door haar paranormale gave. Zo zit Allison volledig met haar handen in het haar, wanneer ze op een dag wakker wordt en niet in haar eigen lichaam, maar in dat van haar dochter Bridgette zit... 'Medium' is elke week om 20.30 uur te zien.

Allison DuBois krijgt informatie door via dromen en visioenen die ze vervolgens gebruikt bij het oplossen van misdaden. Haar twee dochters Ariel en Bridgette delen dezelfde gave als hun moeder. In de eerste aflevering ('Bring Your Daughter to Work Day') van het slotseizoen wordt duidelijk hoe sterk Allison en Bridgette met elkaar verbonden zijn, wanneer ze precies dezelfde droom hebben. Alsof dit niet vreemd genoeg is, worden ze in elkaars lichaam wakker. Allison moet naar school en Bridgette moet naar kantoor. Dit zorgt uiteraard voor de nodige problemen en daarnaast moet Allison ook nog een andere zaak zien op te lossen.

Zondagavond
De zondagavond komt er na 'Medium' als volgt uit te zien: nieuwe afleveringen van 'The Listener' om 21.30 uur en van 'Fringe' om 22.30 uur. In 'The Listener' draait het om ambulancebroeder Toby Logan die de meest intieme gedachtes van mensen kan lezen. Daarbij kan hij zijn verleden niet meer herinneren, maar daar lijkt in het tweede seizoen verandering in te komen… Ook in de nieuwe afleveringen van Fringe gebeuren er wederom dingen die het menselijk vermogen te boven gaan...

'Medium', 'The Listener' en 'Fringe', vanaf 2 januari elke zondag vanaf 20.30 uur bij Net5

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.