RADIONL maakt 'Jannes Top 15' bekend

zondag 8 oktober 2017

In een live-uitzending vanuit het GelreDome in Arnhem heeft RADIONL vanavond tussen 18.30 en 20.00 uur de 'Jannes Top 15' bekendgemaakt.

De luisteraars konden de afgelopen week stemmen op een lijst met meer dan tweehonderd liedjes van de Drentse zanger. De beste vijftien nummers werden bij RADIONL gedraaid, voorafgaand aan het megaconcert dat Jannes geeft ter gelegenheid van zijn 15-jarig artiestenjubileum.

Duizenden luisteraars van RADIONL brachten een stem uit voor de 'Jannes Top 15'. Onder de stemmers werden 5 x 2 vrijkaarten verloot voor het inmiddels uitverkochte jubileumconcert van Jannes. RADIONL was vandaag vanaf 15.00 uur al aanwezig bij het GelreDome met een drive-in show. Vanavond doet RADIONL live verslag van het jubileumconcert, met sfeerverslagen vanuit het stadion, een vooraf opgenomen interview met Jannes, een overzicht van zijn carrière en felicitaties van mensen uit het vak. Ook zijn fragmenten te horen van het optreden van Jannes en van enkele muzikale gasten.

De RADIONL Jannes Top 15:

1. Zwevend naar ‘t geluk
2. Adio, Amore, Adio
3. Huilen doe ik wel alleen
4. Laat me vrij
5. Mijn naam is Jannes
6. Alle sterren zwijgen
7. De hele wereld mag ‘t weten
8. Ik wil een boerenmeid
9. Een beetje meer
10. Ga maar weg
11. Amigo, Adios kleine vriend
12. Eleonora
13. Ik heb teveel van jou gehouden
14. Laat de zon maar schijnen
15. Ga dan

Persbericht RADIONL

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.