SLAM! start met een eigen kledinglijn

zaterdag 2 juni 2018

Op radiozender SLAM! is bekend gemaakt dat het merk een eigen kledinglijn start, genaamd SLAM! Streetwear. De eerste collectie is direct gelanceerd en te zien op slam.nl/shop.

Het radiostation zocht eerder al succesvol de verbreding met een eigen tv-zender, grote dance events en populaire YouTube formats. Met deze kledinglijn profileert SLAM! zich wederom als lifestylemerk dat overal aanwezig is in het leven van de doelgroep. SLAM! Streetwear is ontworpen en geproduceerd in samenwerking met O&R Streetwear.


Rens Goseling, Creative SLAM! Streetwear: 'We zijn super trots op deze eerste collectie!
SLAM! Streetwear is niet bedoeld als merchandise met grote logo’s. We hebben samen met de beste ontwerpers deze eerste collectie ontworpen, waarbij de playbutton van SLAM! centraal staat.'

Sanne van der Meijden, Creative SLAM! Streetwear: 'Het afgelopen jaar hebben we achter de schermen met een klein team in het geheim hard aan deze kledinglijn gewerkt. Bij SLAM! houden we van experimenteren en buiten hokjes denken. Deze toffe collectie is daar wederom het bewijs van!'

De eerste collectie - met de titel #ONE – is breed neergezet met hoodies, t-shirts, sweaters, jackets, een jurk, caps en skateboards.


TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'Even Tot Hier' (BNNVARA)

Niels van der Laan en Jeroen Woe proberen in één week een muzikale voorstelling over die week te maken. Met de muzikale gast, het liedje van één minuut, scherpe grappen en rake observaties.

'Even Tot Hier', om 21.25 uur op NPO 1.

Dossiers