Soufiane Touzani terug met sterren van de toekomst én uit het verleden

zondag 1 oktober 2017

's Werelds beste freestylevoetballer Soufiane Touzani is vanaf maandag 2 oktober 22.00 uur terug bij RTL 7 met een tweede seizoen van 'Tiki Taka Touzani'.

Deze keer speelt hij tiki taka met Eljero Elia, Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong, Willem van Hanegem en Ruud van Nistelrooij.

Touzani bezoekt bekende Nederlandse (oud-)voetballers en legt hen verschillende spectaculaire challenges voor. Van droneschieten tot het koppen-vangenspel; alle klassiekers uit het eerste seizoen komen weer voorbij. Daarnaast neemt Soufiane een uniek kijkje in het leven van de (oud-)voetballers en legt hij de hen spannende nieuwe uitdagingen voor.

In de eerste aflevering gaat Soufiane op pad met voormalig Feyenoord-speler Eljero Elia, die momenteel zijn wedstrijden voor het Turkse Istanbul Basaksehir speelt. Eljero rijdt rond in een getunede disco-auto en neemt Soufiane mee naar zijn nieuwe club. Toptalenten van Ajax Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong staan centraal in de tweede aflevering. In de derde aflevering waagt Feyenoord-cultheld Willem van Hanegem zich aan de kunst van het droneschieten en geeft hij zijn kijk op de verloren WK-finale van 1974. Soufiane gaat in de vierde en laatste aflevering op pad met Ruud van Nistelrooij, die onder andere furore maakte bij PSV, Manchester United en Real Madrid. Daarnaast is hij maar liefst drie keer in zijn carrière topscorer van de UEFA Champions League geworden.

'Tiki Taka Touzani', vanaf maandag 2 oktober 22.00 uur bij RTL 7.

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.