Hanne en Jaro ('Mijn Pop-uprestaurant') verkopen de 'Kilimanjaro'

woensdag 24 augustus 2016

Jaro en Hanne, in 2014 de eerste winnaars van 'Mijn Pop-uprestaurant', starten een eigen restaurant. Daarvoor verkopen ze hun foodtruck waarmee ze de afgelopen tijd aan de slag waren.

'Na twee jaar absurd hard werken, is het ons gelukt om een eigen restaurant te starten', zegt het duo in een bericht op Facebook. Hun foodtruck, 'Kilimanjaro', is voor hen een ideale start als beginnende ondernemers, maar nu is het tijd voor hun grote droom, dat eigen restaurant.


In februari namen Hanne en Jaro het failliete Antwerpse restaurant 'Den Druiventros' over. Dat bracht hen een aardige cent op, waardoor ze nu genoeg armslag hebben om de truck van de hand te doen en zich volledig op het restaurant te gaan concentreren.

Bron: hln.be

TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'Even Tot Hier' (BNNVARA)

Niels van der Laan en Jeroen Woe proberen in één week een muzikale voorstelling over die week te maken. Met de muzikale gast, het liedje van één minuut, scherpe grappen en rake observaties.

'Even Tot Hier', om 21.25 uur op NPO 1.

Dossiers