Manchester United – Valencia dinsdag live op ZES

maandag 1 oktober 2018

Morgen, dinsdag 2 oktober, komen er heel wat Belgen in actie in de tweede groepsfasewedstrijd van de UEFA Champions League. Zo ontvangen Rode Duivels Romelu Lukaku en Marouane Fellaini met Manchester United het Spaanse Valencia, de club van hun collega-Rode Duivel Michy Batshuayi.

De wedstrijd is vanaf 20.30 volledig live te volgen op ZES. Ook online kunnen voetbalfans terecht op VIER.be voor de livestream.
United won zijn eerste wedstrijd van het toernooi tegen Young Boys overtuigend met 0-3. Valencia ging thuis met 0-2 onderuit tegen Juventus. The Reds lieten het afgelopen week wel afweten in de League Cup, het Engelse bekertoernooi. Daarin verloren ze met strafschoppen van tweedeklasser Derby County. Daarnaast rommelt het ook nog eens tussen coach Mourinho en sterspeler Pogba. In de Spaanse competitie loopt het wel vlot voor Michy Batshuayi. Hij stond voor het eerst in de basis en was meteen goed voor een doelpunt. ‘Batsman’ zette zo ook een uniek record neer, want hij is nu de eerste speler in deze eeuw die kon scoren in vier verschillende Europese topcompeties: Engeland, Duitsland, Frankrijk en Spanje. Kunnen Lukaku en Fellaini hem afstoppen?
Het wedstrijdcommentaar is van Bart Raes en Geert De Vlieger. Gilles De Coster ontvangt in de studio Jacky Mathijssen en Bob Peeters voor de wedstrijdanalyse. Daarnaast zijn er ook nog uitgebreide samenvattingen van de overige wedstrijden uit de groepsfase.
UEFA Champions League: Manchester United vs. Valencia - om 20.30 live op ZES

De wedstrijd is vanaf 20.30 uur volledig live te volgen op ZES. Ook online kunnen voetbalfans terecht op VIER.be voor de livestream.

'UEFA Champions League: Manchester United vs. Valencia', dinsdag 2 oktober om 20.30 uur live op ZES.

'Eenmaal Andermaal' (VTM)

Jacques en Axel trekken naar de rommelmarkt in het centrum van Gent. Stand-upcomedian Henk Rijckaert vormt een duo met Jacques, terwijl Belle Perez met Axel op stap gaat. Samen gaan ze op zoek naar objecten die het meeste geld gaan opleveren tijdens de veiling.

'Eenmaal, Andermaal', om 20.40 uur op VTM.

NU en STRAKS op tv

volledige TVgids