Meer dan 15.000 Qmusic-luisteraars op eerste Sunset Concert van Niels Destadsbader

vrijdag 13 juli 2018

Meer dan 15.000 Qmusic-luisteraars hebben vanavond, vrijdag 13 juli, op het strand van Oostende kunnen genieten van een Sunset Concert van Niels Destadsbader, het eerste van een reeks optredens van diverse artiesten deze zomer aan het Q-Beach House.

Niels bracht bij zonsondergang enkele van de bekendste nummers van zijn gloednieuwe album '30' en ook zijn succesvolle covers 'Verover Mij' en 'Ik Ben Van’t Stroate' uit het VTM-programma 'Liefde voor Muziek' mochten niet ontbreken.

Wie er niet bij kon zijn of het Sunset Concert van Niels Destadsbader nog eens wil herbeleven, kan op vrijdag 27 juli afstemmen op Q2 waar het optreden rond middernacht zal uitgezonden worden. Het Sunset Concert was ook integraal (live) te zien via HLN.be, Kanaal 39 en de online kanalen van Q.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.