Niels Destadsbader zoekt duo's voor nieuw seizoen 'The Wall'

dinsdag 26 december 2017

Zat jij dit najaar ook aan je scherm gekluisterd tijdens 'The Wall'? En dacht je 'Wauw, zo'n aanzienlijke geldprijzen, die kans wil ik ook wel eens wagen!'? Dan is er goed nieuws. VTM is namelijk op zoek naar competitieve duo's met een goede algemene kennis om mee te doen met de superspannende spelquiz met Niels Destadsbader.

Partners, broer/zus, vrienden, collega's, ... Alles kan! Zolang je maar met twee je inschrijft!
Zoveel mogelijk goede antwoorden geven, elkaar zo goed mogelijk inschatten en een goede dosis geluk, daar draait het om!

Vul snel de vragenlijst in op VTM.be en wie weet staan jullie binnenkort wel in de studio voor 'The Wall'. Veel succes!

Lees ook:
TVvisie Trofee 2017: STEMMEN KAN VANAF NU!

DOSSIER: Kandidaten/publiek Gezocht!

volledig dossier
VTM

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.