Dennis Weening presenteert 'Ink Master: Meesters van de Lage Landen - Shop Wars'

vrijdag 7 december 2018

Dennis Weening presenteert de eerste editie van 'Ink Master: Meesters van de Lage Landen - Shop Wars'. Dat maakt entertainmentzender Spike vandaag bekend.

Om te kijken of Weening een beetje 'shock proof' is, daagde de zender hem uit een tattoo te laten zetten in een avontuurlijke setting: op een speedboot. Weening nam de uitdaging zonder enige twijfel aan en liet een voor 'Ink Master' kenmerkende skull zetten. In 'Ink Master: Meesters van de Lage Landen - Shop Wars' worden professionele tattoo duo’s tot het uiterste getest om te zien of zij het in huis hebben om de beste tattoo-shop van Nederland of Vlaanderen te worden. 'Ink Master: Meesters van de Lage Landen - Shop Wars' is vanaf begin volgend voorjaar te zien op Spike.

Weening over zijn rol als presentator van 'Ink Master': 'Ik vind het supertof om voor Spike aan de slag te gaan. Een zender die zich in zo’n korte tijd onderscheidend weet neer te zetten, past goed bij mij. Bovendien ben ik gek op tatoeages, om dan een grote show als 'Ink Master' te presenteren is geweldig.'

Battle of the shops
'Ink Master: Meesters van de Lage Landen - Shop Wars' is een spin-off van de bekende tattooshow waar creativiteit, kunde en stressbestendigheid worden getest. In de 'Shop Wars' editie strijden de deelnemers niet alleen voor zichzelf, ook de eer van hun shop staat op het spel. Acht duo’s, van acht shops uit Nederland en België, gaan met elkaar de strijd aan om hun eigen naam én die van hun shop hoog te houden. Zo moeten ze laten zien dat zij de beste skills in huis hebben om er met de prijs en de titel 'Ink Master: Meesters van de Lage Landen-Shop Wars' vandoor te gaan. Getalenteerde en stressbestendige tatoeëer duo’s die willen laten zien wat ze in huis hebben kunnen zich nog inschrijven. Voor meer informatie en inschrijven kijk op: www.spiketv.nl/inkmaster.

Persbericht Spike

DOSSIER: Kandidaten/publiek Gezocht NL

volledig dossier

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.