Dit zijn de genomineerden voor de Gouden Televizier-Ring 2018

donderdag 27 september 2018

Het Nederlandse publiek heeft gesproken. 'Beau Five Days Inside', 'De Luizenmoeder' en 'Expeditie Robinson' maken dit jaar kans op een Gouden Televizier-Ring. Ook dit jaar werd er massaal gestemd op Televizier.nl.

En al die moeite was niet voor niets, want de drie kanshebbers zijn stuk voor stuk prachtprogramma’s.
In alfabetische volgorde is dit de top 3:
Beau five days inside (RTL 4)
De luizenmoeder (Avrotros)
Expeditie Robinson (RTL 5)
Beau five days inside
Beau kende wat flops in zijn carrière, maar Beau five days inside was een door en door succesnummer. In het programma logeerde de presentator onder andere in een hospice en een tbs-kliniek. Daar heb je lef en inlevingsvermogen voor nodig en Beau liet zien dat hij dat als geen ander heeft.
Bekijk hier de reactie van Beau
Bekijk hier de video waarin Beau verrast wordt
Bekijk hier het bedankje van Beau
De luizenmoeder
De grote verrassing van dit tv-seizoen: De luizenmoeder. Eindelijk een grappige Nederlandse comedyserie die niet bang was om tegen wat politiek correcte schenen aan te schoppen. De kijkcijfers waren week na week niet aan te slepen.
Bekijk hier de reactie op de nominatie van de cast van de Luizenmoeder
Bekijk hier de video waarin de cast van de Luizenmoeder verrast wordt
Bekijk hier het bedankje van de Luizenmoeder
Expeditie Robinson
Het is de vierde nominatie voor Expeditie Robinson, een programma dat nooit haar charme verliest. De honger, complotten en proeven in Robinson zijn onovertroffen. Wordt dit eindelijk het jaar van Nicolette Kluijver en Dennis Weening?
Bekijk hier de reactie van de cast van Expeditie Robinson
Bekijk hier de video waarin de cast van Expeditie Robinson wordt verrast
Bekijk hier het bedankje van Expeditie Robinson
De Gouden Televizier-Ring wordt op donderdag 11 oktober uitgereikt in Afas Live. De live-uitzending, met vooraf de Rode Loper Show, is om 20.30 uur op NPO 1.

In alfabetische volgorde is dit de top 3:

'Beau Five Days Inside' (RTL 4)

'De Luizenmoeder' (Avrotros)

'Expeditie Robinson' (RTL 5)

'Beau Five Days Inside'

Beau kende wat flops in zijn carrière, maar 'Beau Five Days Inside' was een door en door succesnummer. In het programma logeerde de presentator onder andere in een hospice en een tbs-kliniek. Daar heb je lef en inlevingsvermogen voor nodig en Beau liet zien dat hij dat als geen ander heeft.

'De Luizenmoeder'

De grote verrassing van dit tv-seizoen: 'De Luizenmoeder'. Eindelijk een grappige Nederlandse comedyserie die niet bang was om tegen wat politiek correcte schenen aan te schoppen. De kijkcijfers waren week na week niet aan te slepen.

'Expeditie Robinson'

Het is de vierde nominatie voor 'Expeditie Robinson', een programma dat nooit haar charme verliest. De honger, complotten en proeven in Robinson zijn onovertroffen. Wordt dit eindelijk het jaar van Nicolette Kluijver en Dennis Weening?

'De Gouden Televizier-Ring' wordt op donderdag 11 oktober uitgereikt in Afas Live. De live-uitzending, met vooraf de Rode Loper Show, is om 20.30 uur op NPO 1.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.