Philippe Geubels als Hollands welvaren in 'Is Er Een Dokter In De Zaal?'

maandag 8 oktober 2018

De Vlaamse koning van de komedie Philippe Geubels heeft veel meer in huis dan alleen talent om mensen te laten lachen. Terwijl sommige mensen in hun vrije tijd boeken lezen, leest Philippe bijsluiters van medicijnen en terwijl de meeste mensen het internet afstruinen naar de goedkoopste vakanties, struint hij het internet af op zoek naar de nieuwste healthy ontwikkelingen.

Deze kennis kan hij als host goed gebruiken in de nieuwe gezondheidsquiz ‘Is Er Een Dokter In De Zaal?’. De quiz is in het voorjaar van 2019 te zien bij RTL 4.
In het programma gaat Philippe, uiteraard op geheel eigen en kenmerkende wijze, met vier bekende deelnemers in verschillende rondes op zoek naar antwoorden op de meest diverse gezondheidsvragen. De twee teams proberen de vragen te beantwoorden, maar mochten ze er niet uitkomen dan kunnen ze altijd het publiek om hulp vragen via de bekende vraag: ‘Is er een dokter in de zaal?’ Het programma is een samenwerking met de VRT en is zowel bij RTL 4 als bij de Vlaamse zender Één te zien.
Ellen Meijerse, commissioning editor RTL: “Iedereen weet al dat Philippe veel talent heeft, maar weinigen weten dat hij ook een wandelende medische encyclopedie is. We zijn blij met deze samenwerking waar Philippe een Nederlandse versie van de nieuwe Vlaamse quiz ‘Is Er Een Dokter In De Zaal’ voor RTL gaat maken met Nederlandse panelleden. Daarvoor werken we ook weer graag samen met Één en producent Pretpraters.”
‘Is Er Een Dokter In De Zaal?’ wordt geproduceerd door Pretpraters.
'Is Er Een Dokter In De Zaal?'
Voorjaar 2019 bij RTL 4

Deze kennis kan hij als host goed gebruiken in de nieuwe gezondheidsquiz 'Is Er Een Dokter In De Zaal?'. De quiz is in het voorjaar van 2019 te zien bij RTL 4.

In het programma gaat Philippe, uiteraard op geheel eigen en kenmerkende wijze, met vier bekende deelnemers in verschillende rondes op zoek naar antwoorden op de meest diverse gezondheidsvragen. De twee teams proberen de vragen te beantwoorden, maar mochten ze er niet uitkomen dan kunnen ze altijd het publiek om hulp vragen via de bekende vraag: 'Is er een dokter in de zaal?'. Het programma is een samenwerking met de VRT en is zowel bij RTL 4 als bij de Vlaamse zender Één te zien.

Ellen Meijerse, commissioning editor RTL: 'Iedereen weet al dat Philippe veel talent heeft, maar weinigen weten dat hij ook een wandelende medische encyclopedie is. We zijn blij met deze samenwerking waar Philippe een Nederlandse versie van de nieuwe Vlaamse quiz 'Is Er Een Dokter In De Zaal' voor RTL gaat maken met Nederlandse panelleden. Daarvoor werken we ook weer graag samen met Één en producent Pretpraters.'

'Is Er Een Dokter In De Zaal?' wordt geproduceerd door Pretpraters.

'Is Er Een Dokter In De Zaal?', voorjaar 2019 bij RTL 4.

MAX is er elke dag! logo MAX logo

Kasteel Vosbergen bestaat 400 jaar en dat wordt de hele zomer gevierd. Vandaag staat de heropening van de oprijlaan op het programma. Jeanne vraagt zich af of haar 93-jarige moeder wel in de koets kan klimmen. Ook op landgoed Maarsbergen gaat het niet van een leien dakje en moet de 22-jarige Willem een moeilijke beslissing nemen. Over daken gesproken: de hoge dakrand van landgoed Wickenburgh krijgt een nieuw likje verf van Otto. Op het keurige, normaal zo rustieke landgoed Oolde staat een hippiefestival op het punt te beginnen.

'Liefde voor het Landgoed', om 21.30 uur bij Omroep MAX op NPO 1.