BIVV en MNM lanceren wedstrijd voor beginnende chauffeurs

woensdag 23 april 2014

Net als vorig jaar lanceert het BIVV in samenwerking met MNM een wedstrijd voor beginnende bestuurders, dit keer gericht op de gevaarlijke eerste kilometers.

De actie is op Paasmaandag op gang geschoten in 'Planeet De Cock'. Twee jongeren maken kans om 'de ideale vakantiejob' met een aantrekkelijk salaris te winnen en zijn tegelijkertijd de ambassadeurs van deze nieuwe BIVV-campagne.

Jonge automobilisten die hun rijbewijs hebben gehaald tussen april 2013 en april 2014 kunnen zich tot 3 mei inschrijven via mnm.be om deel te nemen aan de wedstrijd. Iedereen die wil mee doen, moet eerst het Go For Zero Charter ondertekenen en vult in waarom hij/zij de ideale kandidaat is voor de vakantiejob.

Op zaterdag 3 mei komen de luisteraars in 'Weekend Astrid' te weten welke twee jonge chauffeurs de job krijgen.

'2Doc: Eddy's Oorlog' (BNNVARA)

Vier seizoenen lang reist Eddy van Wessel langs de Oekraďense frontlinies. Nu hij zich als Nederlands meest bekroonde oorlogsfotograaf al drie decennia op de frontlijn bevindt, wil hij nog altijd de ultieme foto maken, het beeld dat het hele conflict samenvat en dat alle worstelingen, trauma’s en tegenslagen die hij heeft moeten doorstaan de moeite waard maakt.

'2Doc: Eddy's oorlog', om 22.20 uur bij BNNVARA op NPO 2.