Derde voorronde Champions League met Standard vs. Ajax op Q2

maandag 6 augustus 2018

Dinsdag 7 augustus start het UEFA Champions League-seizoen opnieuw bij Q2. In de derde voorronde van het kampioenenbal speelt Standard tegen Ajax. De winnaar van deze pot stoot door naar de Play-Offs en heeft nog uitzicht op de groepsfase van de Champions League.

Voor de verliezer wacht de groepsfase van de UEFA Europa League. De wedstrijd is live te zien bij Q2, op Q2.be en via de Q-app vanaf 19.45 uur. De terugwedstrijd wordt een week later gespeeld, op dinsdag 14 augustus.

Ajax schakelde in de tweede voorronde van het toernooi Sturm Graz uit. Het won twee keer overtuigend van de Oostenrijkers met 2-0 en 1-3. Twee jaar geleden stonden Standard en Ajax ook al tegenover elkaar in de groepsfase van de UEFA Europa League. De Rouches verloren toen hun heenwedstrijd met 1-0 en speelden daarna gelijk in eigen huis (1-1). Het wedstrijdcommentaar is van Peter Morren en Gilles De Bilde. Aad de Mos is de Ajax-kenner aan de zijlijn op Sclessin.

'De Verraders' (RTL 4)

Met de finale in zicht, groeit het onderlinge wantrouwen. Zelfs de Verraders bekijken elkaar met argusogen. Een van de Getrouwen probeert de groep voorzichtig mee te krijgen, maar belandt zelf in een zee van verdenkingen. In een kasteel waar paranoia hoogtij viert, is strategie de sleutel.

'De Verraders', om 20.00 uur op RTL 4.