'Dirty Grandpa' is de Q Movie op vrijdag

donderdag 27 september 2018

Vrijdag 28 september brengt Q2 om 20.35 uur een nieuwe Q Movie. Deze week staat de komische film Dirty Grandpa op het programma. De film vertelt het verhaal van Dick Kelly en kleinzoon Jason, vertolkt door Oscarwinnaar Robert De Niro en Zac Efron.

Hoewel Dicks vrouw net overleden is en Jason op het punt staat te trouwen, vertrekken ze op roadtrip. Ze komen terecht in het levendige Florida, waar Dick en Jason in aanraking komen met enkele goedlachse studenten, de plaatselijke feestjes en alcohol. Het wordt een onvergetelijke trip.
DirtyGrandpa_2016_007.jpg DirtyGrandpa_2016_002.jpg

Ook benieuwd naar hoe Zac Efron voor de poster op de rug van de 75-jarige Robert De Niro is geraakt? Simpel. Robert De Niro tilde Zac Efron zonder enige hulp op.

'De Verraders' (RTL 4)

Met de finale in zicht, groeit het onderlinge wantrouwen. Zelfs de Verraders bekijken elkaar met argusogen. Een van de Getrouwen probeert de groep voorzichtig mee te krijgen, maar belandt zelf in een zee van verdenkingen. In een kasteel waar paranoia hoogtij viert, is strategie de sleutel.

'De Verraders', om 20.00 uur op RTL 4.