Dit zie je deze week in 'Lisa' - PREVIEW

zaterdag 23 september 2023
Foto: VTM - © DPG Media 2023

Ben krijgt de harde waarheid te horen, Suzanne wil de moord opbiechten aan Jonas. Lisa stelt haar grenzen aan Ben, Jonas maakt contact met zijn verleden en Katja wordt bemiddelaar. Mikhel wil Jonas niet weer achterlaten. Mira krijgt nieuws over Esmee. Jonas krijgt een warme ontvangst op Massa. Remco is geschoffeerd.

Maandag 25 september 2023 - aflevering 446
Lisa vreest iemand dierbaar te zullen verliezen. Ben wordt geconfronteerd met de harde waarheid. Katja zet Vic op zijn plaats. Suzanne wil de moord opbiechten aan Jonas.

Dinsdag 26 september 2023 - aflevering 447
Lisa stelt haar grenzen tegenover Ben. Jonas maakt weer contact met zijn verleden. Katja werpt zich op als bemiddelaar. Gijs krijgt schokkend nieuws te verwerken.

Woensdag 28 september 2023 - aflevering 448
Lisa en Ben veranderen hun toekomstplannen. Mikhel wil Jonas niet weer zomaar achterlaten. Katja speelt femme fatale. Remco biedt Elke en Gijs een grote kans aan. Mira krijgt eindelijk nieuws over Esmee.

Donderdag 28 september 2023 - aflevering 449
Lisa is weer thuis. Ben wil haar behoeden voor te veel werk. Jonas wordt hartelijk ontvangen op Massa. Esmee duikt op. Maar met wie had Mira dan afgesproken? Remco is geschoffeerd wanneer Elke hem afwijst.

'Lisa', van maandag tot vrijdag om 18.20 uur op VTM.

Bekijk de inhouden van vroeger en nu in onze soap-rubriek!

Download nu de GRATIS TVvisie app voor Android of iOS!

Lees ook:
Dit zie je deze week in 'Lisa' - PREVIEW

MAX is er elke dag! logo MAX logo

Jan Slagter ontvangt onder anderen Buddy Vedder en Aruna, de winnares van Heel Holland Bakt. Buddy Vedder vertelt over de vele ontmoetingen met koningin Máxima en andere leden van het koninklijk huis. Hij speelt de hoofdrol in de musical Saturday Night Fever en samen met de cast treedt hij op. Aruna is groot liefhebber van het koningshuis en maakt koninklijke lekkernijen. Etiquette- en protocolexpert Jan Jaap van Weering legt uit hoe je een tompouce eet en waarom je tegen de koning niet 'eet smakelijk' zegt. Marco Schuitmaker treedt op. April Darby speelt de hoofdrol in de musical Sister Act. Ze vertelt over de rol en treedt op met de cast.

'MAX Koningsdag vanaf Paleis Soestdijk', om 13.35 uur bij Omroep MAX op NPO 1.