Play Sports verlengt rechten WTA & ATP tennis

maandag 11 maart 2024

Play Sports blijft de plek waar de tennisliefhebber zijn favoriete sport kan volgen. Play Sports en de Women's Tennis Association (WTA) en de Association of Tennis Players (ATP) hebben de overeenkomst over de uitzendrechten rond de ATP- en WTA-tennistornooien verlengd tot 2026.

Zo zal er jaarlijks meer dan 1000 uren LIVE tennis te zien zijn op Play Sports.

Prestigieuze tornooien van de ATP1000 Tour zoals Parijs, Monte Carlo, Madrid, Rome, Shanghai, Montreal/Toronto en de WTA1000 Tour in Beijing, Miami, Rome, Madrid zullen ruimschoots te volgen zijn via Play Sports.

Maar er is ook aandacht voor WTA & ATP 500 wedstrijden van bvb. Stuttgart, Berlijn, Eastbourne, Washington, Tokyo, Rotterdam, Barcelona, Wenen en nog vele andere.

Het seizoen wordt traditiegetrouw afgesloten met de ATP Finals in Turijn.

Schitteren onze Belgen op de grote tornooien, dan zie je ze op Play Sports!

Vincent Stevens, VP Premium Entertainment: 'Het is met trots dat we de verlenging van het WTA- en ATP-tennisaanbod in het breedste sportpakket van België aankondigen. Hierdoor krijgen onze Play Sports-klanten een compleet aanbod, variërend van voetbal tot motorsport, veldrijden en golf. We kijken ernaar uit om ons opkomend Belgisch talent geweldige resultaten te zien behalen tijdens de WTA- en ATP-tennistours.'

MAX is er elke dag! logo MAX logo

Jan Slagter ontvangt onder anderen Buddy Vedder en Aruna, de winnares van Heel Holland Bakt. Buddy Vedder vertelt over de vele ontmoetingen met koningin Máxima en andere leden van het koninklijk huis. Hij speelt de hoofdrol in de musical Saturday Night Fever en samen met de cast treedt hij op. Aruna is groot liefhebber van het koningshuis en maakt koninklijke lekkernijen. Etiquette- en protocolexpert Jan Jaap van Weering legt uit hoe je een tompouce eet en waarom je tegen de koning niet 'eet smakelijk' zegt. Marco Schuitmaker treedt op. April Darby speelt de hoofdrol in de musical Sister Act. Ze vertelt over de rol en treedt op met de cast.

'MAX Koningsdag vanaf Paleis Soestdijk', om 13.35 uur bij Omroep MAX op NPO 1.